"/> Pandulah daku Ya Allah pada segala niat tutur dan gerak geri.. juga pada tiap langkah mencari makrifat dan hakikat.. pada setiap waktu yang bergulir agar sentiasa dicucuri rahmatMU

Tuesday, December 21, 2010

sayangi ibu bapa kita

assalamualaikum wbt

ehem3x..entri kali ni pendek je taw sbb aku bizi skarang..eleh mcm la aku penah wat entri panjang2 kn..dasar perajin pemalas..

okey2 berbalik pd tajuk kta, aku cuma nak bgthu yg aku sayang sgt2 kat mak dan abah aku...(eleh kecoh plak mcm org len tak syg kat mak abah dorg)....ahhh gasaklah yg penting aku nak ckp gak yg aku syg mereka lebih ...ko ape thu..barangsiapa yang berani berbuat macam2 pada mak aku..siaplah!!!! ceh amaran keras ni taw..buat abah tercinta Al-fatihah~


nah amik ni video nak bg keinsafan sket pd sesape yg suke sakitkan hati mak abah dorg dsbg...Allahuakbar, Allah Maha Besar yang menjadikan kita sekelian makhluk-Nya.

~p/s: Ya Allah, Ya Rahman Ya Rahim...sebelum sempat aku menderhaka kepada ibu bapaku, Kau cabutlah nyawaku..dan apabila aku sudah bersuami kelak..Kau cabutlah nyawaku sebelum aku sempat menjadi penderhaka..matikan aku sbg anak yg solehah dan isteri yg solehah..amin Ya Rabb~

No comments: