"/> Pandulah daku Ya Allah pada segala niat tutur dan gerak geri.. juga pada tiap langkah mencari makrifat dan hakikat.. pada setiap waktu yang bergulir agar sentiasa dicucuri rahmatMU

Friday, August 19, 2011

jiwa yang merintih



Ya Allah, ampunilah dosa-dosaku sesungguhnya Engkau yang menurunkan bencana, yang memutuskan pengharapan .Aku telah berusaha menghampiriMu dengan zikir kepadaMu. Dengan kemurahanMu aku bermohon sudilah Engkau dekatkan aku ke ribaanMu. Sempatkan aku untuk bersyukur kepadaMu. Bimbinglah aku agar sentiasa mengingatiMu, supaya takdirku tidak seperti hari-hari yang telah berlalu. Aku memohon kepadaMu dengan penuh kerendahan, kehinaan dan kekhusyukan agar Engkau maafkan dan sayangi aku. Ya Allah, aku memohon kepadaMu laksana permohonan orang-orang yang terdesak oleh kesulitannya yang menghampiriMu ketika tersekat urusannya. Yang besar dambanya untuk meraih apa yang ada disisiMu. Maha Tinggi kedudukanMu. Selalu tersembunyi rencanaMu. Selalu tampak kuasaMu. KekuatanMu tidak terkalahkan semua yang berlaku atas kudratMu..ALLAHUAKBAR

No comments: