"/> Pandulah daku Ya Allah pada segala niat tutur dan gerak geri.. juga pada tiap langkah mencari makrifat dan hakikat.. pada setiap waktu yang bergulir agar sentiasa dicucuri rahmatMU

Sunday, January 9, 2011

ini entri padan muka..:P

Assalamualaikum wbt

ini ada satu kisah, kisah arnab dan sang kura2...eh salah2..kisah aku dan kawan2nya..ehehhe
kisah ini sebermula dri mggu pertama sem ni lagi.Aduhh, ni sume berpunca dari masalah tambah gugur punye pasal.Alkisahnya, u aku ni mempunyai pelbagai mazhab masing2..ada yg kate itu, ini, itu, ini...ooo ini x bule, itu bule...dan macam2 hal lagi la..adesss bule pening okei..pastu sebuk plak nak tambah gugur subjek dah elok2 aku dan kawan2 nye subjek terbaekkk dari ladang..tber2 ley gugurkan satu subjek gara2 terlalu skema jawapan yer...hahaha lepas tu add balek mcm org takde keje kn..kn...ye, aku mmg pandai..*menanges*

sebenarnya kawan punye kawan aku Cik A dah ckp awal2 da yg kita tak payah dgr ckp org sgt, tetapkan pendirian teruskan je dgn subjek yang kita da amik tu...hukhuk 
tapi, aku punye penyakit keras kepala tanak dgr ckp org tp kekadang terlalu percaya kat org..heh mcm mana tu korg pkir la sndiri yer..

tp sygnya nasi susah sudaa menjadi bubur maa, esok akan bertungkus-lumus berjumpa dgn incik lecturer agar approve subjek yg ktorg nak add tu dgn sesegera...:'(


sebab.sebab..sebab ini minggu last tambah gugur..adehhhh



okei, entri mengarut abes setakat ni..


*cau cin cau*