"/> Pandulah daku Ya Allah pada segala niat tutur dan gerak geri.. juga pada tiap langkah mencari makrifat dan hakikat.. pada setiap waktu yang bergulir agar sentiasa dicucuri rahmatMU

Saturday, January 1, 2011

ape la nasib ku ini

Assalamualaikum wbt..


pd sekian pagi yg indah td telah aku berbual dgn keluarga aku dengan penuh semangat..yela kn, esok aku da tade..ala nak g balik kandang  u lerr..isk tengah2 borak tu terkeluar la isi hati ku utk menanyakan mak ttg suatu hal yg penting ni....

Aku : Mak..mak nape mak tak anta org balik u..asik2 tak dpt anta jer ...kalo nk kira mak anta org mmg boleh dikira dgn jari kaki tangan ...huhuhu
Mak : yelah macam mana nak anta kan nak anta nadia lagi, xkan la nak anta dua2 mane la sempat nanti..
K. ude(nyampuk) : tah ler ko ni, potong badan ude ni jadi 2 la, bru bole anta dua2 skali
Aku : (nanges laju2 dlm ati) huwaaaa..;'(..Nape adik aku selalu menyibuk ni, da la selalu balik rumah..dah tu tiap kali balik mesti berhantar berjemput..ini tidak adil..ku hanya mampu merungut dlm hati kecil..

isk aku ni da la tak suka naik bas...bkn hape sesak..ramai org taw kak kl tu..isk kalo campur lg rakyat asing mau pengsan sebulan dgn bau2 yang menusuk kalbu..adesss
Y_____Y



apa la nasib diriku yang malang Oh Tuhan...(sape yg senaseb mcm ak ley nyanyi same2 lagu ni)




Lampiran:

ude dan nenun

4 comments:

Halia Kentang @ Annpaan said...

alololo, cian nyer dak ni..
KL mmg rmai org, tue xmsok lg yg nk tenung2x kita cam nk mkn lg kn2
mima, sabar jelah yer..

najah said...

hehehe..seb bek ann paham..
sy tau ann pon takmo nek bas kn
tp nk wat cane da kte senaseb..huhuhu

E'in said...

biase laa 2.. adik slalu dpt p'hatian lebih..

najah said...

e'in: huhuhu..geram3